Specificaties 12GB DDR3 (kit van 3) - Bekijk alle specificaties

Corsair XMS3 CMX12GX3M3A2000C9 Review

Eftegarie 19 oktober 2010, 1.164 views

Corsair XMS3 CMX12GX3M3A2000C9

Pluspunten

• snel
  • groot
  • goede prijs ( zeker vergeleken met andere 3 x 4 GB sets)

Minpunten

• wordt soms wel beetje heet: de koelers waarmee het komt zijn net-aan voldoende in mijn ogen. beter is om een 12 cm koeler op lage toeren erop te zetten.

Stabiliteit Score: 5
Werkt tot dusver fijn in mijn Gigabyte X59A-UD7 (revisie 2.0)

Dit zijn 3 x CORSAIR 4GB modules die in elk best een gewichtje hebben. Voelt degelijk in de hand.
In de computer komen ze tevoorschijn als 1864 MHZ 9-10-9 -26 daar ben ik tevreden mee. :)

ik was beetje bang dat mijn 12 GB niet meteen in de bios zou verschijnen (had her en der problemen tegen ge komen op fora met andere OCZ / CORSAIR / KINGSTONS) maar deze bleken perfect te worden herkend zowel in bios als 64 bit besturings systeem.

Noot: Deze waren eerst verkeerd aangegeven onder Pricewatch (ze stonden onder PC 10600 ipc PC 16000) vandaar dat ze heel onverkend waren. Ik vond ze per toeval omdat ik perse 3 x 4 GB wilde en manueel zocht. Nu staan ze correct onder PC 16000 : 2000 mhz DDR3

Heb jij ook een Corsair XMS3 CMX12GX3M3A2000C9?