Seagate Barracuda 7200.7 200GB , 200GB Review

Zr40 12 april 2005, laatste update op 1 januari 1970, 234 views

Seagate Barracuda 7200.7 200GB , 200GB

Pluspunten

• Tot nu toe geen defect.
  • Goede snelheid.

Minpunten

• Hoog aantal SMART-fouten.

Dit is een grote, naar mijn mening snelle SATA harde schijf. De temperatuur is lauw tot warm. Schijfactiviteit is hoorbaar, maar niet irritant.
Het exemplaar dat ik heb gaat 'ratelen' wanneer er een tijd niets gelezen of geschreven is, maar dit kan evengoed een Windows-feature zijn. Het aantal fouten dat door de SMART feature aangegeven wordt is echter wel hoog. (Bekijk ook de screenshot.) Aangezien ik geen andere exemplaren van deze harde schijf heb, weet ik niet of dit alleen bij mijn exemplaar voorkomt, of bij meerdere schijven.

Heb jij ook een Seagate Barracuda 7200.7 200GB , 200GB?