Sony Bravia XR-55A95K Zwart

€ 2.599,-
Specificaties 55" • Ultra HD • QD-OLED • HDR • 2 tuners • 100Hz - Bekijk alle specificaties

Sony Bravia XR-55A95K Zwart Review

Gorefest 15 augustus 2022, laatste update op 30 september 2022, 296 views

Sony Bravia XR-55A95K Zwart

Fijne TV met prachtig beeld. Al wel 1x defect geweest en omgeruild door Sony

Pluspunten

• Beeld
  • Geluid
  • Google TV
  • Mogelijkheden

Minpunten

• HDMI 2, 3 & 4 slecht bereikbaar
  • Snel kapot

Update 22-9-2022
Tv is kapot, valt steeds uit. Factory reset gedaan maar helpt niks.
Als hij aangaat zie je een streep onder in beeld verschijnen na een tijdje en schakelt dan uit. Rode led knippert 4x.
Nu wachten totdat ik mijn factuur krijg van insiders en dan maar reparatie aanvragen.
Update 29-9-2022
Na contact te hebben gehad met Sony en hun service center is de TV compleet omgewisseld voor een nieuwe.
Nu afwachten of deze wel goed blijft werken.

Wat een prachtig beeld en geluid! Niet voor niets heeft deze tv dit jaar al meerdere awards gewonnen. Deze nieuwe techniek QD-OLED geeft een subliem beeld, zwart is zwart en de kleuren zijn helder en mooi. Ook vind ik google TV helemaal geweldig
Er zijn verschillende kalibratie standen beschikbaar bijvoorbeeld een Netflix stand. Ook krijg je 2 jaar toegang tot de Bravia-core streaming dienst waar je mooie (IMAX) films kunt vinden. De Google TV interface maakt het helemaal af! Dit werkt snel en intuïtief. Het monteren op de voet was wat lastig en ook het aansluiten van HDMI 2,3 en 4 ging wat moeizaam omdat je er slecht bij kunt. Al met al een geweldig apparaat we genieten met volle teugen als we een film kijken. Leuke tip, als je Philips HUE lampen hebt kun je die syncen met je TV door de HUE Essentials app te installeren, hiermee kleuren de lampen mee met het beeld.

Heb jij ook een Sony Bravia XR-55A95K Zwart?

een redelijk summiere review van deze TV. hopelijk wordt deze verder aangevuld zodat gebruikers ook daadwerkelijk zich kunnen verdiepen in de TV en hiermee een keuze kan gaan maken.
De TV zal je waarschijnlijk pas net een week in je bezit hebben, dus ik ga ervan uit dat het wel goed komt met een uitgebreidere review!

Rapporteer misbruik van moderaties in Frontpagemoderatie.