LaCie iamaKey USB Flash Drive 4GB Zilver Review

TTLCrazy 12 oktober 2010, laatste update op 12 oktober 2010, 1.024 views

LaCie iamaKey USB Flash Drive 4GB Zilver

Pluspunten

• Vormgeving
  • Bouwkwaliteit

Minpunten

• Geen tegengekomen.

Erg handige vormgeving. Ik raakte mijn vorige usb sleutelhangers meestal kwijt of ze raakten los en gingen in mijn broekzak zwerven. De bouwkwaliteit is goed genoeg om los aan je sleutelbos te hangen en verder niet op te letten wat je ermee doet. Ik heb deze usb stick nu al ruim een jaar in bezit en ben geen nare dingen tegengekomen.

Heb jij ook een LaCie iamaKey USB Flash Drive 4GB Zilver?

Die van mij was na 8 maanden plots overleden zonder enige waarschuwing. Windows herkende hem niet meer en er was geen mogelijkheid om hem aan de gang te krijgen.
Wel netjes via de mediamarkt me geld terug gekregen.
Kan iemand mij vertellen wat de diameter is van het gat van de sleutel? De ring van mijn sleutelbos is best dik en ik ben bang dat hij er niet doorheen past. Alvast bedankt!
Ik gok een goede 5mm. Je moet een flinke ring hebben mocht dit niet passen :).