Metz mecablitz 36 AF-4C digital / Canon Review

Titulanix 12 oktober 2010, 1.098 views

Metz mecablitz 36 AF-4C digital / Canon

Pluspunten

• Ik zou willen zeggen: simpel in gebruik. Maar dat is hij niet, aangezien je voortdurend moet nadenken of je niet teveel opnamen in te korte tijd hebt gemaakt.

Minpunten

• Heb ik geloof ik wel voldoende duidelijk gemaakt.

Features Score: 3
De beoordeling "zeer slecht" is volledig van toepassing op dit prul. Waarom? Omdat hij kapot gaat als je hem gebruikt waarvoor je hem gekocht hebt, namelijk flitsen. Wanneer je bijvoorbeeld op een feestje aan de slag bent en je maakt in korte tijd veel foto's, dan raakt het apparaat oververhit. Er zit geen beveiliging hiertegen ingebouwd! Het is gewoon ineens over-en-uit met flitsen. Als je mazzel hebt overkomt het je nog binnen de garantieperiode en wordt hij misschien gerepareerd voor je. Maar eigenlijk heb je daar niet eens recht op: de handleiding bevat namelijk (verstopt tussen vele andere) de waarschuwing dat je hem na 10 keer flitsen 10 minuten moet laten afkoelen.

Heb jij ook een Metz mecablitz 36 AF-4C digital / Canon?

Dit is meer een rant dan een review.
Dit is idd het geval,

ik heb de mijne nog kunnen laten repareren binnen garantie ( verhaaltje van gemaakt)
Maar na intensief schieten, is hij er weer mee gestopt..

Helaas is in dit geval goedkoop, duurkoop...