Metz mecablitz 36 AF-4C digital / Canon Review
De beoordeling "zeer slecht" is volledig van toepassing op dit prul. Waarom? Omdat hij kapot gaat als je hem gebruikt waarvoor je hem gekocht hebt, namelijk flitsen. Wanneer je bijvoorbeeld op een feestje aan de slag bent en je maakt in korte tijd veel foto's, dan raakt het apparaat oververhit. Er zit geen beveiliging hiertegen ingebouwd! Het is gewoon ineens over-en-uit met flitsen. Als je mazzel hebt overkomt het je nog binnen de garantieperiode en wordt hij misschien gerepareerd voor je. Maar eigenlijk heb je daar niet eens recht op: de handleiding bevat namelijk (verstopt tussen vele andere) de waarschuwing dat je hem na 10 keer flitsen 10 minuten moet laten afkoelen.
Pluspunten
Ik zou willen zeggen: simpel in gebruik. Maar dat is hij niet, aangezien je voortdurend moet nadenken of je niet teveel opnamen in te korte tijd hebt gemaakt.
Minpunten
Heb ik geloof ik wel voldoende duidelijk gemaakt.
Eindoordeel
Heb jij ook een Metz mecablitz 36 AF-4C digital / Canon?
Deel je ervaringen en help andere tweakers!
Reacties (2)
ik heb de mijne nog kunnen laten repareren binnen garantie ( verhaaltje van gemaakt)
Maar na intensief schieten, is hij er weer mee gestopt..
Helaas is in dit geval goedkoop, duurkoop...
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn