Maxtor DiamondMax 10 160GB , 160GB Review

Omega007 27 juli 2006, 398 views

Maxtor DiamondMax 10 160GB , 160GB

Pluspunten

• snel, stabiel, goedkoop

Minpunten

• hij mocht iets stiller en koeler

Erg snelle betrouwbare schijf voor een nette prijs. Ik moest alleen drivers installeren toen ik het overzette naar mijn nieuwe computer verder geen problemen icm nForce 4 ultra. Ik heb wel mijn bios moeten upgraden maar hierna geen problemen gehad.

Ik heb het product gekocht om uit te breiden van 12 naar 160 GB. Ik heb het in meerdere computers gebruikt. Eerst in een dell dimension xps 500 hierna in een zelf gebouwde computer met asus a8n-e en amd athlon 3700+

Ik heb deze schijf gekozen omdat hij goedkoop was en ik nooit problemen heb gehad met maxtor schijfen

De ondersteuning door fabrikant is zo laag door hun reactie op een email van mij. Ik had ze gevraagd wat ik moest doen toen ik mijn schijf overzette van mijn oude computer naar mijn nieuwe en dit een blauw scherm gaf. Hun reactie was een standaard email zonder dat dit mij iets opleverde. Het probleem werd opgelost door windows opnieuw te installeren met drivers van asus.

Heb jij ook een Maxtor DiamondMax 10 160GB , 160GB?