Asus MyPal A636 Review

pdamanNewbie 24 juli 2006, 265 views

Asus MyPal A636

Pluspunten

• volgens mij heb je geen uitbreidingen meer nodig voor dit apparaat,dit is het meest complete appraat die je maar kan wensen.
  • (ok, op de craddle na dan)

Minpunten

• Geen craddle meegeleverd, dat is het enige gemis.

Veelzijdigheid Score: 5
Ik heb al ervaring met de Asus Mypal A620bt waar ik ook weinig op aan te merken heb, dus was dit een eitje met het in gebruik name van de A636, dit ging nog makkelijker omdat de os nederlandstalig is. De inhoud van de doos was goed verzorgd, alle software boeken en kabels zitten erin inclusief een houder voor in de auto met lader.
Thuis heb ik Activesync geinstalleerd, dit ging niet geheel probleemloos en heb ook de nieuwste versie gedownload en geinstalleerd waarna de problemen waren opgelost, Tomtom ging gelukkig in n keer goed en draaid ook lekker snel.
Ook het gesleep met gps muis is er niet meer alhoewel hij ook met de BT gps muis werkt.
WiFi gaat ook lekker, zeker als er nog steeds mensen zijn die hun draadloos netwerk niet hebben beveiligd en heb ook op de meeste plekken wel een verbinding met internet.
met een beetje speurwerk op internet heb ik hem in Amsterdam gekocht voor 343 euro bgin vorige maand en ben er zeer tevreden over.

Heb jij ook een Asus MyPal A636?