Corsair K100 RGB (Cherry MX Speed, Qwerty US) Zwart

€ 260,11
Specificaties Bedraad Qwerty met Cherry MX Speed (Silver) switches - Bekijk alle specificaties

Corsair K100 RGB (Cherry MX Speed, Qwerty US) Zwart Review

hollandje 1 juli 2022, laatste update op 12 juli 2022, 161 views Product gekocht

Corsair K100 RGB (Cherry MX Speed, Qwerty US) Zwart

Goede upgrade van mijn 6 jaar oude K70 rapidfire. Switches zijn niet te luid en Stream Deck integration voor de macro keys is een geweldige extra voor mij aangezien ik de stream deck goed benut. Polssteun mooi en zacht maar ligt wel wat hoger in vergelijking met de plastic variant.

Pluspunten

• Zachte polssteun
  • Switches niet te luid
  • Macro toetsen
  • Stream deck compatible
  • Media control buttons

Minpunten

• Prijzig
  • Ring mindere kwaliteit

Deze aangeschaft nadat mijn K70 RGB rapidfire toetsenbord het na 6 jaar begon te begeven. Erg tevreden over deze upgrade. Polssteun is heerlijk zacht maar ligt wel wat hoger in vergelijking met de plastic polssteun. De toevoeging van de macro toetsen is voor mij een grote plus aangezien ik graag werk met mijn Stream Deck. Ring linksboven voelt wat goedkoop aan (vooral de knop in de ring) maar niet extreem.

Heb jij ook een Corsair K100 RGB (Cherry MX Speed, Qwerty US) Zwart?