AOpen H600 B Zwart Review

sdk1985 20 juli 2006, 371 views

AOpen H600 B Zwart

Pluspunten

• Veel fan's mogelijk.
  • Stijl.
  • Makkelijk zelf stoffilter plaatsen door gat aan de voorkant.
  • 350watt lijkt veel meer aan te kunnen dan 350 watt

Minpunten

• 350w had wel wat hoger mogen zijn

Kwaliteit voeding Score: 5
Heb deze kast al geruime tijd, weet niet welke kast de eerste persoon heeft want in die van mij zitten op dit moment aan de achterzijde de standaard 120mm fan en 2x 80 mm fans, aan de voorkant een 1x80mm intake, aan de zijkant opnieuw een 80mm intake (met nog ruimte voor 1 extra aan de zijkant). Koelingsmogelijkheden genoeg dus. Harde schijven blijven lekker kool in de speciale cage onderin waar de onderste zijkant koeler precies op gericht staat. De voeding is heel goed, zou eigenlijk meer dan 350w moeten hebben maar mijn pc draaid perfect. (Ik heb 3 hd's, 2 branders, 1 cdrom, geluidskaart, tvkaart, raidcontroller, pentium 4, 5 fans, 6800GT.) Eventueel makkelijk zijpaneel te zagen in het aluminium zijpaneel. Tweede hd cage onder cdrom spelers (ook floppy bay) is makkelijk los te halen nadat 1 schroefje is verwijderd, je kan dus eerst je hd vastzetten en dan pas de cage monteren (maar dit hoeft niet).

Heb jij ook een AOpen H600 B Zwart?

haha, ik hoop niet dat je hardeschijven (ver)'kool'(d) worden :P

Goeie survey verder ;)