Seagate Desktop HDD, 4TB Review
Destijds redelijk goed qua prijs/TB. Ondertussen bijna volledig het leven gelaten na 5,5 jaar. Er waren al lange tijd aanwijzingen hiertoe, gelukkig in mijn NAS (freenas) als Mirror gebruikt, dus zonder dataverlies.
Pluspunten
goedkoop
Minpunten
duurkoop gaf de geest na 5 jaar
Eindoordeel
Deze schijf was destijds redelijk goed qua prijs per TB. Echter ondertussen bijna volledig het leven gelaten na 5,5 jaar. Er waren al lange tijd aanwijzingen hiertoe, gelukkig in mijn NAS (freenas) als een Mirror gebruikt, dus zonder verlies van data. De NAS heeft niet zo gek veel werkuren want de NAS staat niet vaak aan en schakel ik steeds uit bij geen gebruik. De WD Blue tegenhanger schijf die ik op hetzelfde moment had gekocht en even zwaar heb gebruikt blijft nog vrolijk werken.
Edit: Ondertussen heeft ook de WD Schijf het opgegeven.
Edit: Ondertussen heeft ook de WD Schijf het opgegeven.
Beoordeel deze review:
Heb jij ook een Seagate Desktop HDD, 4TB?
Deel je ervaringen en help andere tweakers!