OCZ Vertex 2E SATA II 2.5" SSD 120GB Review

SpeedingWilly 6 januari 2012, laatste update op 19 juli 2012, 612 views

OCZ Vertex 2E SATA II 2.5" SSD 120GB

Pluspunten

• Snel (voor die generatie dan, nu zijn er weer snellere op de markt)

Minpunten

• SSD overleden na 1.5 jaar

Update 01-01-2012:
Ik heb 2 van deze SSD's in mijn bezit, de oudste is nu 1.5 jaar. Die is inmiddels overleden (leesproblemen). Deze schijf was (uiteraard) in gebruik als Windows bootschijf.

Gelukkig zit er 3 jaar garantie op deze SSD. De SSD teruggebracht naar 4-Launch. Zeer snel opgepikt door deze winkel en binnen een week kon ik een nieuwe ophalen. na bijbetaling echter een upgrade gedaan naar een Crucial m4 (128GB).

Ik zal in de toekomst bij mijn volgende SSD OCZ links laten liggen. Ik heb trouwens ook een Intel Postville X-25M 160GB SSD (de eerste, nu dik 2 jaar oud). Met die SSD heb ik alleen maar positieve ervaringen.

Heb jij ook een OCZ Vertex 2E SATA II 2.5" SSD 120GB?

Het item ondersteuning scoort bij mij slecht omdat ik de ondersteuning (op de site) en de tools die ze aanbieden om firmware updates te doen onder de maat vind. Ook zijn de tools niet altijd even gemakkelijk te gebruiken (b.v. een bootschijf updaten is toch wat lastiger).
heb zelf inderdaad als eerste ook een OZC gehad en hetzelfde als jou ,ook problemen en ook voor mij nooit meer OZC , heb nu een intel en daarmee nog nooit problemen gehad.