Bosch BGS7RCL Review
Draak van een ding! Heb hem gekocht vanwege de superSilent aanbevelingen. slaat nergens op. hij is helemaal niet stil. En erg onhandig in de bediening.
Pluspunten
geen
Minpunten
korte slang snoer rolt zelf weer op geluid kwaliteit handgreep slecht te bereiken prijs teleskoopstang
Eindoordeel
Het apparaat is niet stil, niet handig, niet duurzaam, slechte kwaliteit en duur! wat wil je nog meer?
De teleskoopstang moet je precies tegen de normale richting in ontgrendelen, de vergrendelingen van alle aansluitstukken zijn heel slecht werkend en gaan of niet los of juist als je het niet wil. Super storend: het handvat om de stofzuiger zit direct onder de slang gemonteerd, zodat hij niet makkelijk op te tillen is, je moet om de slang heen grijpen. erg onhandig als je de trap wil zuigen of spinnenwebben uit hoeken in de kamer. Omdat de slang ook nog eens extra kort is, moet je hem daarom wel optillen. Na een tijdje begint hij te fluiten door vervuiling van de complexe aanzuigkanalen. helaas niks aan te doen hoor je dan. het oprollen van het snoer is ouderwets slecht. er is geen schakelaar voor, dus als je met het snoer achter een stoelpoot blijft hangen, wil hij gelijk daarna oprollen.Het monteren van de stofbak kan snel fout gaan. als je hem niet perfect monteert, wil toch het deksel dicht, maar hij zuigt dan niet. dit hadden ze echt beter kunnen engineering. al met al een vreselijke miskoop. maar wel een van de duurste die je kunt doen.
De teleskoopstang moet je precies tegen de normale richting in ontgrendelen, de vergrendelingen van alle aansluitstukken zijn heel slecht werkend en gaan of niet los of juist als je het niet wil. Super storend: het handvat om de stofzuiger zit direct onder de slang gemonteerd, zodat hij niet makkelijk op te tillen is, je moet om de slang heen grijpen. erg onhandig als je de trap wil zuigen of spinnenwebben uit hoeken in de kamer. Omdat de slang ook nog eens extra kort is, moet je hem daarom wel optillen. Na een tijdje begint hij te fluiten door vervuiling van de complexe aanzuigkanalen. helaas niks aan te doen hoor je dan. het oprollen van het snoer is ouderwets slecht. er is geen schakelaar voor, dus als je met het snoer achter een stoelpoot blijft hangen, wil hij gelijk daarna oprollen.Het monteren van de stofbak kan snel fout gaan. als je hem niet perfect monteert, wil toch het deksel dicht, maar hij zuigt dan niet. dit hadden ze echt beter kunnen engineering. al met al een vreselijke miskoop. maar wel een van de duurste die je kunt doen.
Beoordeel deze review: