HTC Desire Zilver Review

joeyschrama 4 oktober 2010, laatste update op 4 oktober 2010, 1.835 views

HTC Desire Zilver

Pluspunten

• Mooi Beeld
  • Goed Geluid
  • Goede Camera
  • Snel internet
  • Mooi Uiterlijk
  • Licht Lekker In De Hand
  • Krasbestendig scherm

Minpunten

• Slechte Batterijduur
  • Death Grip met WIFI

Hallo allemaal,

Ik heb mijn HTC Desire eind augustus ontvangen van Vodavone (Icm een abonnement)
En tot op heden bevalt het toestel mij nog uitermate goed!

Met het standaard bijgeleverde besturingssysteem wilde mijn toestel nog wel eens wat langzamer worden,
Vandaar het besluit een custom rom te installeren. (dit is toegestaan met android, je garantie vervalt ook niet).
Ik heb via Xda-Developers een rom genaamd "DJ Droid" gedownload (Versie 1.4, nu 1.5) en deze bevalt mij ZEER goed. ook omdat hij altijd snel blijft en de batterij lager meegaat.

Het toestel heeft tegenover zijn goede snelheid, Goede beeldkwaliteit, Goede Camera, Goed Geluid ook wel weer een paar nadelen.

1. De Batterijduur (Ik heb altijd mijn internet aanstaan, en stuur een paar emails en smsjes op een dag) dan gaat de batterij van smorgens 7 uur tot savonds 10 uur mee met ongeveer 10% resterend.

2. Death grip met wifi, Als je met wifi aan de linker en rechterzijde van het toestel tegelijk aanraakt verlies je zo'n 70% van je berijk.

Conclusie:
Een goed toestel voor een goede prijs, Zeker een aanrader!

Heb jij ook een HTC Desire Zilver?

Als je een custom rom installeert vervalt officieel je garantie wel. Je moet de bootloader ervoor aanpassen. Er zijn een beperkt aantal apparaten met een open bootloader, maar de desire is dat niet.

Soms doet HTC er niet moeilijk over, maar in hun voorwaarden etc. staat dat de garantie vervalt.
Ik heb de bruin/zwarte versie en geen last van de death grip.
dit is wel een hele schrale review, mag wel wat uitgebreider...
Ik heb nog nooit gehoord van een death grip bij de HTC Desire.