Hitachi Deskstar 7K400 HDS724040KLSA80, 400GB Review

ITizEasy 11 juli 2006, laatste update op 11 juli 2006, 257 views

Hitachi Deskstar 7K400 HDS724040KLSA80, 400GB

Pluspunten

• de snelheid waarmee data word verplaatste, en de relatieve stilte waar ze dit in doen.

Minpunten

• het is warmte die ze produceren , wanneer ze actief zijn. gelukkig zit er een koeler achter.

Ik heb deze harde schijven nu 6 maanden ingebruik,
tot op heden zonder fouten, ze zijn sneller dan de overige sata 250GB harddisken, Dit komt waarschijnlijk om dat het Sata II HDU 's zijn ik heb er inmiddels 3 van waarvan er 2 in dit systeem hangen.

Ze produceren alleen zoals verwacht wat meer warmte dan een kleinere harddisk, dat komt zeer waarschijnlijk om dat ze nu eenmaal meer platters hebben.

Gelukkig zitten ze in een hotswappable Bay met een eigen koelfan,
die deze schijven op een aangename temperatuur houden.

ik heb ze gekocht van wege de hoeveel heid data dit er op past en van wege de snelheid. in geen enkel opzicht ben ik teleurgesteld.

Heb jij ook een Hitachi Deskstar 7K400 HDS724040KLSA80, 400GB?