Microsoft Sidewinder Force Feedback Wheel Review

ibrator 30 september 2010, 1.163 views

Microsoft Sidewinder Force Feedback Wheel

Pluspunten

• Solide gebouwd
  • Stuurt nauwkeurig
  • Goede force-feedback
  • Gaat lang mee

Minpunten

• Lawaai force -feedback

Ik heb dit stuur 10 jaar geleden gekocht icm een PC-prive project.
Het stuur is de afgelopen 10 jaar flink gebruikt/misbruikt en hij doet het nog perfect!

Het stuur voel zeer solide aan en stuurt heel nauwkeurig. De lay-out van de knoppen is goed (ik heb grote handen). De gevoeligheid van de pedalen zit wat bovenin, maar dit is snel opgelost door de pedalen wat te kantelen.
De force-feedback is erg krachtig, maar als ik dan 1 negatieve eigenschap moet noemen, de force-feedback is wat lawaaierig.

Jammer dat dit stuur niet meer in productie is, hij zou het nog steeds goed doen.

Het stuur wordt door nagenoeg alle games nog ondersteunt.

Heb jij ook een Microsoft Sidewinder Force Feedback Wheel?

Weet je zeker dat dit stuur onder windows 7 werkt?
Yep, hij werkt onder W7 32 en 64.
De USB of de gamepoort versie?

indien gamepoort versie -> waar vind je de drivers voor windows 7 ? :)