Microsoft Sidewinder Force Feedback Wheel Review
Ik heb dit stuur 10 jaar geleden gekocht icm een PC-prive project.
Het stuur is de afgelopen 10 jaar flink gebruikt/misbruikt en hij doet het nog perfect!
Het stuur voel zeer solide aan en stuurt heel nauwkeurig. De lay-out van de knoppen is goed (ik heb grote handen). De gevoeligheid van de pedalen zit wat bovenin, maar dit is snel opgelost door de pedalen wat te kantelen.
De force-feedback is erg krachtig, maar als ik dan 1 negatieve eigenschap moet noemen, de force-feedback is wat lawaaierig.
Jammer dat dit stuur niet meer in productie is, hij zou het nog steeds goed doen.
Het stuur wordt door nagenoeg alle games nog ondersteunt.
Pluspunten
Solide gebouwd Stuurt nauwkeurig Goede force-feedback Gaat lang mee
Minpunten
Lawaai force -feedback
Eindoordeel
Het stuur is de afgelopen 10 jaar flink gebruikt/misbruikt en hij doet het nog perfect!
Het stuur voel zeer solide aan en stuurt heel nauwkeurig. De lay-out van de knoppen is goed (ik heb grote handen). De gevoeligheid van de pedalen zit wat bovenin, maar dit is snel opgelost door de pedalen wat te kantelen.
De force-feedback is erg krachtig, maar als ik dan 1 negatieve eigenschap moet noemen, de force-feedback is wat lawaaierig.
Jammer dat dit stuur niet meer in productie is, hij zou het nog steeds goed doen.
Het stuur wordt door nagenoeg alle games nog ondersteunt.
Heb jij ook een Microsoft Sidewinder Force Feedback Wheel?
Deel je ervaringen en help andere tweakers!
Reacties (12)
indien gamepoort versie -> waar vind je de drivers voor windows 7 ?
Ik ben ook op zoek
USB werkt goed met windows 10
Nooit geprobeerd maar d8 wel een verkoop te zijn van gameport naar USB.
Met USB versie
1_
Pedal kabel vevangen (orginele is crosskabel)
Dit Zie je aan de pins. Verglijkmaar Zie je pin 1234 zitten omgedraaid aan andere kant van kabel
Zit dus nu met normale telefoon kabel anders spaced die hem op windows 10
_2
de rem pedal ingedrukt houden terwel USB aansluit
Zodat de rem calibrated is (elke reboot nodig)
Thanks reddit (:
Uiteraard als ooit ergens de software vind Ga zeker delen hier.
[Reactie gewijzigd door jofrie op 24 juli 2024 00:28]
Mocht iemand hem hebben kunnen instaleeren
Zou top vinden als de software (Geinstaleerde map zou kunnen delen) om de sorftware te gebruiken op windows 10 lol. Hoop dat wat opties krijg van het wheel zoals deadzone
Hier me google drive De ISO van de software ( Gameport) Hoop deze ook op USB kan voor liefhebbers
https://drive.google.com/...=0-AAvOBOIWyRij6JYCZiRZqg
[Reactie gewijzigd door jofrie op 24 juli 2024 00:28]
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
:strip_icc():strip_exif()/u/8334/freebsd.jpg?f=community)
/u/623519/crop5bcdc8cac1817_cropped.png?f=community)
:strip_icc():strip_exif()/u/121293/crop5daff13171054_cropped.jpeg?f=community)