Linksys WRT54G Wireless-G Broadband Router Review

devilkin 10 juli 2006, 473 views

Linksys WRT54G Wireless-G Broadband Router

Pluspunten

• Opensource
  • Alternatieve firmwares

Minpunten

• Officiele firmware is nogal beperkt
  • Overstap op VmWorks vanaf v5

Ik heb deze router nu al ongeveer 3 jaar (een versie 2.2), en heb er welgeteld een halve maand de officiele Linksys firmware op gedraaid.

Sindsdien ben ik overgestapt eerst op de Sveasoft Alchemy / Talisman, en nu draai ik DD-WRT. Deze firmwares geven je veel meer mogelijkheden en control over de router.

Over het toestel zelf kan ik kort zijn: het is goed, doet z'n werk uitstekend en ik heb er nog nooit problemen mee gehad.

Heb jij ook een Linksys WRT54G Wireless-G Broadband Router?

ik deel je conclusie over de router, maar waarom heb je dd-wrt genomen in plaats van Thibor ?
Goeie vraag :)

Een kennis heeft me DD-WRT aangeraden, ik heb het uitgetest en het doet wat het moet doen voor mij.

HyperWRT heb ik totop heden nog niet bekeken.