Logitech Alto Cordless Review
Ik werkte eerst op het toetstenbord van de Dell Inspiron 6400 maar de ergonomie vond ik niet naar wens. Daarbij vond ik het ook fijn om een verhoging te hebben. Deze combinatie heb ik gekocht bij de Makro voor 90 euro. De winkeladviesprijs lag rond 100 euro. Een beetje aan de dure kant maar daarvoor krijg je ook een toetsenbord, laptophouder en een geïntegreerd hubje voor terug.
Verpakking bestond uit cd met drivers, een gebruiksaanwijzing en het toetsenbord met houder netjes ingepakt in folie. De aansluiting ging makkelijk en de installatie vrij goed.
Het toetsenbord voelt robuust aan en het is fijn om er mee te typen. De houder vind ik soms wat instabiel als mijn laptop er op staat. Hij heeft het echter altijd nog gehouden. De hoogte is...
Pluspunten
Robuust toetsenbord Fijn om mee te typen USB-hub
Minpunten
USB-hub en draadloze functionaliteit waren binnen 1 jaar defect Houder voelt soms wat instabiel aan. Duur
Eindoordeel
Verpakking bestond uit cd met drivers, een gebruiksaanwijzing en het toetsenbord met houder netjes ingepakt in folie. De aansluiting ging makkelijk en de installatie vrij goed.
Het toetsenbord voelt robuust aan en het is fijn om er mee te typen. De houder vind ik soms wat instabiel als mijn laptop er op staat. Hij heeft het echter altijd nog gehouden. De hoogte is goed afgesteld en de USB-hub werkte vrij goed.
De functionaliteit van het keyboard was goed te noemen: de sneltoetsen van mediaspeler, volume en rekemachine konden vrij goed gebruikt worden, soms in combinatie met een "Function" toets.
Hij beviel me vrij goed tot op een gegeven moment het toetsenbord totaal niet meer reageert. Geen van de USB-poorten gaf meer signalen door en ik heb hem uiteindelijk maar afgeschreven.
Gelukkig had ik nog garantie, iets wat ik erg goed vind van de Makro en Logitech. Ik kreeg weer een nieuwe mee. En ook weer bijna een jaar later is het weer raak. Exact hetzelfde. Toetsenbord reageert minder of totaal niet. USB-poorten krijgen slechte signalen door en na verloop van tijd gaf de houder ook geen CAPS of NUM-lock signalen aan.
De houder gebruik ik nu nog steeds. Het toetsenbord heb ik vervangen met een Logitech Media Keyboard 600
Dit was trouwens mijn eerste review, geef alsjeblieft aan wat ik kan verbeteren voor toekomstige reviews...
Reacties (2)
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn