Samsung Spinpoint F3 HD103SJ, 1TB Review

Marcelluz 26 september 2010, laatste update op 26 september 2010, 1.545 views

Samsung Spinpoint F3 HD103SJ, 1TB

Pluspunten

• Stil
  • Snel
  • Raid ondersteuning
  • Worden niet te warm

Minpunten

• Geen ondervonden in 2 jaar

In mijn systeem zitten 2 van deze schijven in een Raid 0 configuratie. Ik heb deze schijven gekocht na vele positieve geluiden die ik erover las op de diverse plaatsen die ik bezoek om informatie over hardware in te winnen. Ik voeg daar een positief geluid aan toe. De schijven zijn stil, snel en worden niet te warm. Metingen heb ik niet met apparatuur gedaan, maar de systeem kast temperatuur en de temperatuur van de schijf zelf zeggen mij dat. Ze draaien nu meer als 2 jaar zonder enige storing en zonder meer geluid te gaan maken.

Heb jij ook een Samsung Spinpoint F3 HD103SJ, 1TB?

"Ze draaien nu meer als 2 jaar zonder enige storing"
Eerste prijsvermelding vrijdag 24 juli 2009.

Ik zeg knap dat ze het al twee jaar zo goed doen man. Echt wat een waardeloze informatie die ook nog eens niet correct is.
Hij gebruikt ze dubbel intensief. Het lijkt een jaar maar het komt neer op 2. :P 8)7 O-)
Nou da's apart, ik heb ze al sinds 2008 hoor. Als je wilt stuur ik je de factuur wel. Aanschafdatum is 2 mei 2008 bij 4Launch in Eindhoven. Enneh, als ze hier niet in de prijsvermelding staan wil nog niet zeggen dat ze niet bestaan.

[Reactie gewijzigd door Marcelluz op 10 augustus 2011 07:44]

Ok. Waar is de review?