Cooler Master MasterBox MB520 Rood Review
Ik had snel een eatx kast nodig en besloot deze kast te kopen omdat die bij een lokale computerwinkel op voorraad was.
Helaas was het even schrikken wat kwaliteit betreft.
Denk wel dat dit de laatste keer cm kopen is.
Voorbeeld van waar je niet op moet bezuinigen.
Pluspunten
6 fan mounts rookglas kleur
Minpunten
onvoldoende afstandboutjes usb3 kabel zeer stug usb3 stekker onvoldoende schroefjes lengte te kort ongeschikt voor grote koelers
Eindoordeel
1. de moederbord schroefjes voldoen niet, vaag soort mini duimschroefjes waar de gaatjes van het mobo te groot voorr zijn ...
2. afstandboutjes 1 te kort.
3. usb 3 header stekker nouwelijks afgerond, verboog bijna pinnen in de mobo header
4. usb 3 kabel zeer stug, moeilijk te managen in de kast
5. kast breedte net genoeg voor tower koeler Gelid Phantom
6. de schroefjes zijn te kort om ssd of hdd aan de 2 meegeleverde caddy's te schroeven, mde omdat het ontwerp van de caddy verdiepte schroefgaatjes heeft aan de verkeer de zijde.
Ben nog bezig met monteren maar zal de revieuw aanvullen cq verbeterren naar gelang mijn ervaringen
2. afstandboutjes 1 te kort.
3. usb 3 header stekker nouwelijks afgerond, verboog bijna pinnen in de mobo header
4. usb 3 kabel zeer stug, moeilijk te managen in de kast
5. kast breedte net genoeg voor tower koeler Gelid Phantom
6. de schroefjes zijn te kort om ssd of hdd aan de 2 meegeleverde caddy's te schroeven, mde omdat het ontwerp van de caddy verdiepte schroefgaatjes heeft aan de verkeer de zijde.
Ben nog bezig met monteren maar zal de revieuw aanvullen cq verbeterren naar gelang mijn ervaringen
Beoordeel deze review:
Heb jij ook een Cooler Master MasterBox MB520 Rood?
Deel je ervaringen en help andere tweakers!
:strip_icc():strip_exif()/u/312250/crop58172eb91ebc5_cropped.jpeg?f=community)