Specificaties 15,6" (1366x768), 250GB - Bekijk alle specificaties

Acer Travelmate Timeline 8571-943G25N Review

mjoey 15 november 2010, 513 views

Acer Travelmate Timeline 8571-943G25N

Pluspunten

• Accu duur: 7 tot 8 uur(in energiebesparing stand)Gewicht: erg licht (2.1kg)Geluidsproductie: erg stil, ook als die belast wordtWarmteproductie: wordt niet erg warm, Cpu bij normaal gebruik(34 graden)Mobiliteit: ideaal om overal mee na toe te nemen

Minpunten

• Snelheid: voor dagelijkse werk, prima te grbruiken, maar niet voor zware software

Voor een thuis/school laptop is het perfect. Je kan er heel veel mee doen, je kan er mee internetten, maar tegelijk ook filmpjes kijken(ook in HD), foto's bewerken, brief schrijven. Allemaal zonder problemen, natuurlijk soms hapert die wel eens maar dat is nou Windows. Laptop is erg stil, wordt ook niet warm en is een paar uur op de accu te gebruiken (7/8 uur).
Als game laptop of om zware programma's op te draaien is het niet geschikt, alleen door de CPU al. Verder prima specificaties. Erg handig is natuurlijk ook de ingebouwde Bluetooth, wat je niet vaak ziet bij een laptop in deze prijs categorie.
Het is een redelijke laptop voor wat ik nodig heb. Omdat ik het gekregen heb, kan ik het nog een tijd gebruiken voor school/werk/test omgeving. Het wordt heel veel met VMware gebruikt en de standaard programma's zoals Office, IM, Skype en Internetten natuurlijk.
Ik had zelf deze laptop niet gekocht, alleen omdat de processor te langzaam is om zware programma's op te gebruiken. Na één week heb ik de 3GB werkgeheugen vervangen door 8GB werkgeheugen. De prestaties van de laptop zijn niet zichtbaar verbetert, maar erg handig met VMware.
Ook de 250GB hardeschijf werd vervangen door een 500GB Samsung hardeschijf.

Heb jij ook een Acer Travelmate Timeline 8571-943G25N?