HP 15s-eq2720nd

Niet beschikbaar
Specificaties 15,6" • 1920x1080 • 256GB • AMD Ryzen 5 - Bekijk alle specificaties

HP 15s-eq2720nd Review

wellproc 13 januari 2022, laatste update op 13 januari 2022, 366 views Product gekocht

HP 15s-eq2720nd

Nette laptop voor scherpe prijs. Toetsenbord is lawaaiig.

Pluspunten

• Snel
  • Licht
  • Prima kwaliteit voor deze prijs

Minpunten

• Lawaaiig toetsenbord
  • Onduidelijke aan/uit-status

Deze laptop hebben we nu enkele maanden in bezit. Gekocht als refurbished product (alleen uit de doos geweest, door HP opnieuw verpakt, helemaal compleet). Kostte 480 euro in november 2021. Dat was op dat moment een hele mooie aanbieding (normale prijs was toen 580 euro).

De laptop is lekker stil en licht. Accuduur is geweldig (zeker ten opzichte van onze oude laptops). In vergelijking met mijn zakelijke Surface Pro (2017) wint de HP het. Oke, nieuwe accu tov gebruikte accu, maar dan nog. Het is echt heerlijk om lang door te kunnen werken zonder lader.

Nadelen zijn er natuurlijk ook.
Het toetsenbord typt niet zo heel geweldig en vooral het geluid dat daarbij wordt geproduceerd is wat te hard.

Verder is het vaak onduidelijk of de laptop aan staat. Dan druk je op de knop en gebeurt er niets. Het ledje zit rechts in de rand naast de aansluitingen en daardoor is het niet goed te zien. Wij gebruiken altijd de sluimerstand, waarbij het sluiten van het deksel die stand activeert. Inmiddels hebben we geleerd dat je even moet wachten als je het deksel opent en daarna kun je op de aan/uit-knop drukken. Als je te snel drukt gaat de laptop niet aan. Heel irritant. En soms gaat de laptop wel zelf aan bij het openen van het deksel (waarom?! :? ), zodat het drukken op de aan/uit-knop ervoor zorgt dat hij gelijk weer in sluimerstand gaat...

Over het algemeen zijn we dus heel tevreden. De prijs-kwaliteit-verhouding is dik in orde. De kleine onvolkomenheden nemen wij voor lief.

Heb jij ook een HP 15s-eq2720nd?