Iiyama G-Master GB2730QSU-B1 Zwart

€ 228,25
Specificaties 27" • 2560x1440 (Quad HD) • 75Hz • TN • 1ms - Bekijk alle specificaties

Iiyama G-Master GB2730QSU-B1 Zwart Review

Xalandra 12 januari 2022, laatste update op 15 januari 2022, 86 views Product gekocht

Iiyama G-Master GB2730QSU-B1 Zwart

*update: Ik heb vorige week deze er bij gekocht en er blijken toch verschillen te zijn terwijl het allebei Iiyama G-Master GB2730QSU-B1 zijn. De nieuwe variant kan draaien op de voet, die van 2018 niet. Nieuwe variant kan 2 cm hoger dan de oude. Nieuwe ..

Pluspunten

• resolutie
  • ergonomisch
  • helder

Minpunten

• nu blijkbaar duurder dan 3 jaar geleden

26-11-2018 gekocht, 3 jaar verder en ik ben er blij mee. Resolutie is fijn, je ziet gewoon meer op het scherm.
De hoogte is goed te verstellen (ergonomisch), mooie dunne randen om het scherm heen, nog geen dode pixels, betrouwbaar en het beeld ziet er mooi scherp en helder uit.

*update:
Ik heb vorige week deze er bij gekocht en er blijken toch verschillen te zijn terwijl het allebei Iiyama G-Master GB2730QSU-B1 zijn. De nieuwe variant kan draaien op de voet, die van 2018 niet. Nieuwe variant kan 2 cm hoger dan de oude. Nieuwe heeft een zwarte, vierkante voet en een zwarte houder, de oude heeft een zwarte, vierkante en rond aan de achterkant, voet en een zilveren houder.

Heb jij ook een Iiyama G-Master GB2730QSU-B1 Zwart?