Logitech Z333

€ 48,40
Specificaties 2.1-set met een totaal vermogen van 32 Watt RMS - Bekijk alle specificaties

Logitech Z333 Review

tiemen.scholten 11 januari 2022, 257 views Product gekocht

Logitech Z333

Top setje. Heb deze gekozen voor een middelmatig dure upgrade voor mijn PC-speakers, die ik voornamelijk gebruik voor games.

Pluspunten

• Uiterlijk
  • Bass
  • Bedienknop
  • Volume meer dan hoog genoeg
  • Bouwkwaliteit
  • Speakers analoog en los verbonden

Minpunten

• 'Lelijk' groene led op de bedienknop
  • Kabels voor stroom, bedienknop en AUX helaas niet los te koppelen
  • Analoge tulpverbinding voor speakers (maar goed, wat verwacht je voor dit geld))

Muziekweergave Score: 4
Film/gameweergave Score: 5
Basweergave Score: 4
Mid- en hoogweergave Score: 4
Featureset voldoende. Je kan zelfs nog een extra (L+R) analoge input toevoegen, als je geen gebruik maakt van de AUX-kabel. Ikzelf gebruik enkel de AUX-ingang, kwaliteit van het geluid hiervan is goed.

Vormgeving: Goed. Robuust vormgegeven, wel plastic. Geen goedkoop plastic, maar stevig plastic. Mesh voor de speakergrills kan wel wat gevoelig zijn, is wat aan de dunne kant. Hoeft geen echt minpunt te zijn, natuurlijk.

Geluidskwaliteit: Uitstekend voor games, goed voor films en muziek. Tweakers zet films en games samen, zelf vind ik geluid voor een film belangrijker dan voor games, vandaar de aparte beoordeling. Geluid is duidelijk en is ruim voldoende voor de prijs die je voor dit setje neerlegt. Voor iemand die geen audiophile is, is dit perfect. Niet te duur, goed geluid. Echte audiophiles zullen het geluidsverschil wel merken, maar die zullen ook wel via een versterker afspelen. Al met al meer dan voldoende voor de gemiddelde gebruiker.

Geluidsweergave: Bass is top. Duidelijk, niet super vol maar goed genoeg voor games en films. Muziek klinkt, begrijp me niet verkeerd, ook zeker goed uit deze boxen, maar is niet hoogstaand. Nogmaals, meer dan goed voor de gemiddelde gebruiker. Midden- en hogetonenweergave is ook goed. Niet schel, maar helder.

Laatste, en misschien wel belangrijkste punt: prijs. Prijs is echt goed voor dit setje. De enige minpunten die ik kan bedenken:
-Kabels voor stroom en bedieningsknop zijn niet los te koppelen
-LED op bedieningsknop (geen grote led, erg klein) is altijd aan, als de speakers aan zijn.

Heb jij ook een Logitech Z333?