Specificaties 320GB HDD met USB 2.0, FW800 - Bekijk alle specificaties

LaCie Rugged Hard Disk 320GB Oranje Review

brulkjaer1Newbie 22 september 2010, laatste update op 22 september 2010, 346 views

LaCie Rugged Hard Disk 320GB Oranje

Pluspunten

• compact
  • ziet er leuk uit

Minpunten

• zeer onbetrouwbaar

Mobiliteit Score: 4
Goed concept: Gemakkelijk mee te nemen, diverse aansluitingen.
Echter: de disk blijkt in de praktijk zeer onbetrouwbaar. Bij het minste geringste raakt hij ernstig defect.
Ik heb nu al het derde exemplaar, dat inmiddels ook weer defect is. En ja, nu inmiddels buiten de garantie is.
Dat terwijl de harddisk nauwelijks iets te lijden heeft gehad. Bij vervoer nam ik hem altijd mee in een case met schuimvulling. Ik heb veel schijven in gebruik, maar dit is verreweg de meest onbetrouwbare harddisk die ik ooit heb gehad. De andere LaCie schijven zoals de big-disk doen het gelukkig veel beter.
Kortom: niet kopen deze "rugged disk"

• powerbook G4 1.5 ghz
  • macOS

Heb jij ook een LaCie Rugged Hard Disk 320GB Oranje?

Heb dezelfde maar dan met 250gb & moet wel stellen dat ik daar totaal geen problemen mee ondervind hem te vervoeren of dat hij onbetrouwbaar is.

Zelfde geldt voor een vriend van me, die ook dit heeft. Nog geen problemen mee gehad.