Lenovo L28u-30 Zwart

€ 282,06
Specificaties 28" • 3840x2160 (4K) • 60Hz • IPS • 6ms - Bekijk alle specificaties

Lenovo L28u-30 Zwart Review

HansMij 10 januari 2022, 137 views Product gekocht

Lenovo L28u-30 Zwart

Vrij spartaans uitgevoerde monitor met een prima prijs-kwaliteit-verhouding.

Pluspunten

• Beeld

Minpunten

• Geen

Ik heb deze monitor gekocht voor mijn thuiswerkplek. Hier voldoet hij uitstekend voor. De helderheid is niet de hoogste van de markt, maar aangezien ik deze altijd terugschroef en de monitor een prima prijs heeft, heb ik toch voor deze monitor gekozen.

Hij heeft geen heel hoge refresh-rate, dus voor gamen moet je deze niet kopen. Ook zit er geen hoogteverstelbare voet onder, maar ik had al een monitor-arm ingecalculeerd dus dat is voor mij geen probleem. Tenslotte zit er geen usb-hub in, dat is wel jammer.

Verder moet je rekening houden met de dunne bezel als je een webcam over de bovenkant wilt haken. De bezel is wel wat dikker dan de foto's doen vermoeden omdat binnen de kunststof rand nog een halve centimeter zwart blijft maar waarschijnlijk hangt een webcam dus iets voor het beeld.

Heb jij ook een Lenovo L28u-30 Zwart?