Ring Video Doorbell Zilver Review

Banjo7475 10 januari 2022, 173 views Product gekocht

Ring Video Doorbell Zilver

Zeer slechte prijs-kwaliteit verhouding. Duur in aanschaf, abonnement nodig om video's te zien en de batterij is erg slecht

Pluspunten

• Ziet er leuk uit
  • Video kwaliteit ok
  • Geluid kwaliteit ok

Minpunten

• Super slechte batterij
  • Abonnement nodig on video op te slaan c.q. terug te zien
  • Duur

Kwaliteit Score: 1
Naast dat de aanschafprijs hoog is en je een abonnement nodig hebt om video's op te slaan c.q. terug te kijken blijkt ook nog eens dat de batterij erg slecht is. De ring zit bij mij structureel aangesloten op externe voeding maar als je hem er dan 5 minuten af haalt, is de batterij al op 8%. Zeer zeer slechte prijs-kwaliteit verhouding!!

Heb jij ook een Ring Video Doorbell Zilver?

Dit lijkt me meer een maandagmorgen exemplaar dan. Wij hebben er ook één gehad maar die werkte prima. Uiteindelijk voor een Nest gegaan icm de Google integratie maar zeker over de batterij hadden we echt geen klachten :)
dank voor de tip. Ik ga het ook overwegen