Acer Predator Triton 500 Review

Tech views 9 januari 2022, 144 views Product gekregen

Acer Predator Triton 500

De prijs - kwaliteit verhouding is echt top! Laptop is gemaakt van stevig metaal en is mooi afgewerkt. De gaming laptop heeft enorm goede game prestaties. Je kan op deze laptop elke game spelen die je maar wilt. De laptop is wel best snel leeg.

Pluspunten

• Laptop is van hoge kwaliteit gemaakt
  • Laptop is erg snel
  • gameprestaties zijn meer dan goed
  • Custom RGB

Minpunten

• Accu snel leeg
  • Maakt veel lawaai op turbostand

Ik heb deze gaming laptop gekregen van mijn ouders.

Ik ben enorm tevreden met de algemene prestaties van de laptop. De laptop start heel snel op, opent Chrome binnen enkele milliseconden en is enorm prettig om op te werken.
Ook ben ik erg tevreden met de gaming prestaties. Elk spel die ik opstart loopt vlekkeloos. Bij sommige zwaardere games zoals call of duty warzone raadt ik wel aan om de turbo stand (een overclock knop op het toetsenbord) aan te zetten, want dan loopt de game toch net iets smoother.

De gaming laptop heeft zijn eigen app op de laptop staan, dit heet ''predator sense''.
-Bij ''start'' zie je de tempratuur van de cpu (moment van schrijven 65 graden), de gpu (moment van schrijven 48 graden) en het systeem (moment van schrijven 40 graden)
-Hier kan je je custom RGB toetsenbord instellen (elke toets kan je apart van elkaar elke kleur geven die je maar
wilt).
-Hier kan je handmatig overklokken. Het nadeel hiervan is is dat je de laptop wel aangesloten moet hebben op je
oplader en ook moet de accu minstens 40% zijn.
-Handmatige fanbesturing op de 3 fans is ook mogelijk. er zijn 3 standen: Automatisch, max en aangepast.
je hebt 1 cpu fan en 2 GPU fans. op automatische snelheid draait de cpu fan op 2671 rpm en de gpu fans op 2841 rpm en op de max draait de cpu 3996 rpm en gpu fans op 4388 rpm.
-Je kan de statistieken van je CPU en GPU bijhouden
-Bij ''Sync game'' kan je per app je custom RGB instellen en je kloksnelheid en je fanbesturing (dit kan je dus per
app instellen).

2 dingen die ik toch wat minder vindt zijn:
- Dat de accu best snel leeg gaat. Ik starte de review met 98% en ik zit nu ongeveer na een half uur a' driekwartier op 68%. Dus dat gaat echt rap.
- Als je op de turbostand klikt dan maakt de laptop een lawaai, het is net een boeing 747. Dit hoor je niet met je koptelefoon op, maar als je zonder koptelefoon speelt dan is het wel erg luid.

Over het algemeen ben ik erg tevreden met de prijs - kwaliteit verhouding.
Ik zou de laptop ook zeker aanraden aan familie of vrienden.

Heb jij ook een Acer Predator Triton 500?