HP DeskJet 2720

Specificaties Inkjet all-in-one (Kleur) met WiFi - Bekijk alle specificaties

HP DeskJet 2720 Review

HansMij 9 januari 2022, 205 views Product gekocht

HP DeskJet 2720

Als hij print, is het resultaat prima. Verbinding met WIFI krijgen en houden is een groter probleem.

Pluspunten

• Printresultaat

Minpunten

• Wifi verbinding krijgen
  • Wifi verbinding houden

Inktverbruik Score: 4
Drivers en stabiliteit Score: 1
Afdrukkwaliteit Score: 5
Scankwaliteit Score: 4
Deze HP printer wordt verkocht als WIFI-printer, dus wil ik hem als zodanig gebruiken. Nadat ik na een hoop proberen erachter ben gekomen dat de printer niet wil verbinden als mijn Ubiquiti netwerk seamless roaming aan heeft staan, heb ik van ellende maar een hp-printer-specicfieke SSID zonder seamless roaming de lucht in geslingerd om dat ding op te verbinden. Dat lukt, maar dan moet je wel direct printen. Na een kwartier reageert hij niet meer. Daarbij geeft hij om de zoveel tijd de optie om via wifi-direct te verbinden. Dat wil ik niet, omdat ik 1extra SSID al veel te veel wifi-vervuiling vind en dus niet wil dat die printer er zelf ook nog een uitspuugt. Ethernet-aansluiting heeft hij niet, dus dat is ook geen optie.

Gelukkig is de kwaliteit van printen wel prima op maat. Dus het tweede deel van de term WIFI-printer maakt zijn naam wél waar. Mocht je een betrouwbaar apparaat zoeken, dan zou ik een ander merk overwegen.

Heb jij ook een HP DeskJet 2720?