Samsung Galaxy S21 5G, 256GB opslag, Grijs

€ 798,99
Specificaties 6,2" • 2400x1080 • 256GB - Bekijk alle specificaties

Samsung Galaxy S21 5G, 256GB opslag, Grijs Review

Huijsman 8 januari 2022, 189 views Product gekocht

Samsung Galaxy S21 5G, 256GB opslag, Grijs

Ervaring bij aankoop van een Samsung S 21 5 G, 256 GB en data overzetten van Samsung S7.

Pluspunten

• mooi formaat 6,2 "
  • veel mogelijkheden en snel
  • Doet, wat hij moet doen

Minpunten

• slechte info over welke kabels je nodig hebt.
  • geen USB C lader mee geleverd af fabriek

Na 5 jaar een Samsung S7 gehad te hebben, met veel plezier.
Heb ik een Upgrade naar een nieuwe mobiel een Samsung S 21 5G, 256 gedaan.
Veel gelezen en nagedacht wat vind ik belangrijk.
Met name de besturing van 5G en foto's maken gaven de doorslag.
Natuurlijk is het bekend dat er maar 1 USB C kabel bij zit. Dus heb ik een originelen Samsung snellader 25W en snellaadkabels USB C en bijbehorende Allteq 1341472, 0,5 meter USB C naar USB B Micro male gekocht om het overzetten van data van de Samsung S7 naar de Samsung S21.
Je kunt lezen op i-net dat de adapter van de S7 geschikt zou zijn om dit te doen. Maar helaas zitten de aansluitingen precies verkeerd(geeft de S21 aan op je scherm) en ben ik dus na veel puzzelen van UGreen USB C naar C kabel gaan bestellen. De vaste aansluiting moet nl. USB C zijn. Ik wens iedereen veel plezier met deze mobiel.

Heb jij ook een Samsung Galaxy S21 5G, 256GB opslag, Grijs?