Tweakers zegt: 8,5

Apple AirPods Pro (Wit)

€ 198,-
Specificaties In-Ear met bediening - Bekijk alle specificaties

Apple AirPods Pro (Wit) Review

ChupaChupChupa 7 januari 2022, 660 views Product gekocht

Apple AirPods Pro (Wit)

Heb de airpods pro gekocht voor een koopje, omdat ik de list prijs het zeker niet waard vond. En wat blijkt nu, de 60 euro die ik ervoor heb betaald is al veel te veel.

Pluspunten

• geen
  • geen
  • geen

Minpunten

• geluidskwaliteit
  • bediening
  • geen midden tonen
  • ruis

Ik zie hier andere personen schrijven dat de geluidskwaliteit goed is.....? Ff serieus, dan hebben jullie nog nooit echt goed geluid gehoord, deze airpods zijn om te huilen. Het geluid is veruit bagger en klinkt nergens naar. Hoe durft apple hier 200 euro voor te vragen. wow. Ik ga ze gebruiken om puur mee te bellen, muziek luisteren doe je net een goede koptelefoon of een goede in ear monitor.

Heb jij ook een Apple AirPods Pro (Wit)?

Vraag & Aanbod

Meer advertenties

Ja joh, genoeg hifi websites die wel een eerlijk oordeel geven.
en voor 60 euro? heb je ze met oorsmeer erin gekocht ofzo?

Eerlijk: Ze zijn goed wat geluid betreft. Niet super goed maar gewoon goed.
Doen wat ze moeten doen en daarmee klaar.
Niet haten omdat ik ze goedkoop en gesealed heb gekocht 😉

En eerlijk, het geluid voor deze prijs, schande.
Apple hifi is fantastisch, maar niet met deze dopjes.

Ach ja, sinds de 3.5mm jack weg is wisten we al waar dit heen zou gaan.

Zo jammer dat door velen muziek niet ervaren wordt zoals het echt hoort.
Voor die prijs is het moeilijk te geloven dat het echte zijn, en inderdaad genoeg reviews die wel een eerlijk oordeel geven… dat is hier overduidelijk niet het geval…
Mij lijkt het dat je geen originele hebt gekocht, het geluid is gewoon goed te benoemen.

Er zijn erg goede kopieën qua design ed op de markt, welke zelfs een serienummer hebben van Apple.
Dit serienummer kun je terugvinden op de site. Vaak komt er te staan dat het mogelijk een refurbished model is. Ga er dan maar vanuit dat je chinese meuk hebt.
Niks mis met Apple fans, ze maken mooie producten. Maar de airpods zijn crap en er komt waardeloos geluid uit voor dat geld.
Vrij zeker dat je geen originele Apple Pods hebt gekocht maar een imitatie. 60 euro is vrijwel onmogelijk, zelfs als ze van de vrachtwagen gevallen zijn.
Wij zijn geen haters, maar het is vrijwel onmogelijk om een product van 230€ voor 60€ te krijgen wat al een indicatie aangeeft voor een replica van aliexpress