Fossil Gen 6 Display FTW4059 44mm RVS (RVS)

€ 197,-
Specificaties Android, iOS compatibel en 89,4g - Bekijk alle specificaties

Fossil Gen 6 Display FTW4059 44mm RVS (RVS) Review

xMupkexNewbie 5 januari 2022, 205 views

Fossil Gen 6 Display FTW4059 44mm RVS (RVS)

Mooie nieuwe aanwinst, niet alleen functioneel maar ook nog een mooie eyecatcher.

Pluspunten

• Aannemen en beantwoorden berichten en gesprekken
  • Mooi design
  • Veel mogelijkheden

Minpunten

• Accuduur
  • Niet waterdicht

Na mijn ervaring met mijn eerste smartwatch is dit toch wel echt een mooie upgrade, niet alleen qua design maar ook qua functionaliteiten.

Ik gebruik de Fossil Gen 6 nu al een tijdje. Naast alle functionaliteiten die dit horloge biedt is dit ook een mooie aanwinst als accessoire. De ingelegde diamantjes maken de stijl helemaal af en maken dit horloge wel eleganter dan menig andere smartwatch. Ik heb wel het bandje gelijk aangepast naar een mesh bandje maar dit is puur smaak. Het vervangen van bandjes is erg gemakkelijk zodat je deze altijd naar eigen smaak kunt aanpassen.

Het horloge is gemakkelijk te koppelen aan je smartphone (Android), door de stappen te volgen. Het is fijn dat je door middel van deze watch ten allen tijden bereikbaar bent. Je kunt berichten ontvangen en versturen, maar ook telefoontjes beantwoorden. Ik mis wel de mogelijkheid om vanuit het horloge zelf een bericht te sturen, niet alleen het antwoorden van berichten. Wellicht is dit mijn onwetendheid of is het gewoon niet aanwezig. Ik leer nog iedere dag iets bij.

Ook handig om te zien is hoeveel stappen je hebt gezet, hoeveel zuurstof er in je bloed zit en wat je hartslag is. Dit wordt ook geregistreerd in de app zodat je het later kunt terug kijken. Het nadeel van dit horloge vind ik, is dat als je overal gebruik van wilt maken, de batterij het niet redt om ook nog de slaap te registreren. Je zult dus elke avond het horloge op moeten laden, om er weer een dag gebruik van te kunnen maken. Het opladen gaat wel gemakkelijk en binnen een uur is deze weer volledig opgeladen. Ook erg jammer dat ik er geen 'eigen' ringtone op kan zetten.

Ik ben erg tevreden met deze smartwatch dus raad deze zeker aan!

Heb jij ook een Fossil Gen 6 Display FTW4059 44mm RVS (RVS)?

Vraag & Aanbod