Apple HomePod Mini Spacegrijs Review

MadMax12 5 januari 2022, 267 views Product gekocht

Apple HomePod Mini Spacegrijs

Mooie kleine en compacte speaker met meer dan behoorlijk geluid.

Pluspunten

• Formaat
  • Apple Ecosysteem
  • Geluid

Minpunten

• Apple Ecosysteem

Muziekweergave Score: 5
Film/gameweergave Score: 3
Basweergave Score: 3
Mid- en hoogweergave Score: 4
Na jaren een Bose Bluetooth speaker gehad te hebben, via een mooie aanbieding aan de HomePod mini kunnen komen. Deze staat bij ons achter de bank en wordt gebruikt om muziek of radio te luisteren in de kamer.
Het geluid wat uit deze kleine speaker komt is boven verwachting, De Bose had al goed geluid, maar deze overtreft de Bose in alles als je het mij vraagt. Samen met alle andere Apple apparaten in huis is het makkelijk voor iedereen om er muziek op af te spelen of om het volume aan te passen als dit nodig is. De speaker wordt nu ook veel vaker gebruikt dan de laatste jaren met de Bose speaker.

De vormgeving is goed voor elkaar, het is een mooie kleine speaker die hierdoor makkelijk wegvalt in het interieur. Wij hebben gekozen voor een grijze/zwarte, maar voor andere plekken als daar ook een HomePod komt, zullen we ook een aantal witte nodig zijn.

Ik heb de speaker ook even getest met onze 2021 Apple TV 4K als speaker voor de tv, maar dan is 1 sowieso niet genoeg, misschien dat 2 als stereopaar een stuk beter voor de dag komen, maar zolang er geen 2e is kan ik dit niet proberen. Als je het mij vraagt gaan er nog meerdere volgen om op meer plekken in huis muziek te kunnen luisteren.

Wij hebben ook een stereopaar van de 2018 HomePod staan bij de TV en die doen het in alles een stuk beter, maar hier hangt dan wel een ander prijskaartje aan.

Heb jij ook een Apple HomePod Mini Spacegrijs?

Vraag & Aanbod

Meer advertenties