Fossil Gen 6 Display FTW4061 44mm Zwart (Zwart)

€ 179,-
Specificaties Android, iOS compatibel en 89,4g - Bekijk alle specificaties

Fossil Gen 6 Display FTW4061 44mm Zwart (Zwart) Review

KarenJukesNewbie 4 januari 2022, 53 views

Fossil Gen 6 Display FTW4061 44mm Zwart (Zwart)

Het is een mooi horloge met veel opties. Het horloge laadt snel op en gaat lang genoeg mee. Ook is het horloge fijn te gebruiken met je mobiel. De google Assistent werkt goed. De verschillendewijzerplaten zijn fraai. Ik vind het fijn dat mijn horloge trilt als ik een melding krijg.

Pluspunten

• Vormgeving
  • Functionaliteiten
  • Batterij

Minpunten

• Whatts app
  • Grootte

Het is een mooi horloge met veel opties. Het horloge laadt erg snel op en gaat lang genoeg mee. Al helemaal met de opties voor batterijbesparing gaat hij extra lang mee. Ook is het horloge fijn te gebruiken met je mobiel. Verder heb ik nog geen last gehad van te weinig opslagcapaciteit. De google Assistent werkt erg goed, je hoeft dingen geen twee keer te zeggen, hij hoort het meteen goed. De verschillende wijzerplaten zijn niet alleen verschillend qua uiterlijk maar ook qua functies wat ze allemaal heel uniek maakt. Ik vind het erg fijn dat ik mijn horloge voel trillen als ik een melding krijg, zo kan ik hier even snel op kijken of het belangrijk is en hoef ik niet steeds mijn telefoon erbij te pakken als ik een melding krijg.

Heb jij ook een Fossil Gen 6 Display FTW4061 44mm Zwart (Zwart)?

Vraag & Aanbod