Genesis Thor 300 TKL (Outemu Red)

Niet beschikbaar
Specificaties Bedraad Qwerty met Outemu Red switches - Bekijk alle specificaties

Genesis Thor 300 TKL (Outemu Red) Review

lethalbas 3 januari 2022, 77 views Product gekocht

Genesis Thor 300 TKL (Outemu Red)

Prima keyboard voor een goede prijs. Mooi design en niet van die eenhoornkots rgb die je niet uit kan zetten zoals je meestal ziet in deze price range.

Pluspunten

• Geen lelijke goedkope rgb.
  • Luxe metalen behuizing.
  • Voelt kwalitatief goed aan.

Minpunten

• Geen instelbare luxe rgb (maar dat kan je ook niet verwachten)
  • Keycaps zijn wat wiebelig.
  • Vrij luid voor red switches

Ik heb dit keyboard nu inmiddels 4 jaar intensief gebruikt voor gaming en software development en een van de grootste minpunten aan dit keyboard is dat je eraan gehecht raakt en na 4 jaar een nieuwe wilt vanwege kleine ouderdomsgebreken en je dan op tweakers ziet dat hij niet meer verkocht word :'( .

Ik zie hier veel mensen klagen in de reviews over een korte levensduur maar naar mijn ervaring is dit onzin, het keyboard is 4 jaar meegegaan en is nu aan vervanging toe ivm het ontstaan van ouderdomsgebreken (voornamelijk een I toets die geen single taps meer registreert dus er staan iedere keer 3 i-en).

Naast de in voordelen en nadelen genoemde punten en dit heb iik er niet veel meer over te zeggen. Gewoon een top toetsenbord. Gewoon kopen als je er nu nog ergens een tegen komt zou ik zeggen.

Heb jij ook een Genesis Thor 300 TKL (Outemu Red)?