Trust GXT 922 Ybar

€ 15,95
Specificaties Bedrade muis met USB aansluiting en 7.200dpi sensor - Bekijk alle specificaties

Trust GXT 922 Ybar Review

AlexLozNewbie 31 december 2021, 105 views Product gekocht

Trust GXT 922 Ybar

Als beginnend gamer en voor onze zoon deze muis gekocht en hij voldoet erg goed. Ligt prettig in de hand, alle knoppen zijn via een profiel in te stellen en het RGB led is in te stellen. Knoppen reageren prettig, evenals de scroll knop die erop zit. Prima muis!

Pluspunten

• licht lekker in de hand
  • knoppen voelen goed
  • naar wens in te stellen
  • lange draad naar pc

Minpunten

• nog niet gevonden

Als beginnend gamer en voor onze zoon gekozen voor een gaming muis die gunstig geprijsd is maar wel goede functionaliteiten heeft. De muis via internet besteld voor de feestdagen en onze zoon was er helemaal blij mee. De verpakking is gewoon functioneel en de muis is goed beschermd. In de verpakking uiteraard de nodige uitleg van Trust erbij, maar eigenlijk is het gewoon aansluiten en gebruiken.

Natuurlijk viel de RGB led na aansluiten direct in de smaak bij onze zoon, want als gamer moet er natuurlijk overal lichtjes uit komen. Zowel onze zoon als ikzelf hebben de muis gebruikt en beiden vinden de muis goed in de hand liggen. Uiteraard zijn zijn handen wat kleiner (9jr) maar hij kan overal prima bij. Ook voor een volwassene is de muis goed te gebruiken.

De muis beschikt over verschillende knoppen, bovenop is achter de scroll knop een extra knop toegevoegd en aan de linker zijkant ook twee. Deze zijn eventueel in te stellen via de software die te downloaden is via de Trust website. De knoppen geven bij klikken een prima weerstand, het voelt niet zwaar. De scroll knop voelt soms wat zwaarder, maar dit is niet hinderlijk.

Trust heeft ervoor gekozen om een lang draad (2.1mtr) toe te voegen, misschien wel iets te lang voor het goede. Maar liever te lang dan te kort uiteraard! Het draad is gevlochten en voelt hierdoor soms wat stug. Vind je dit vervelend dan is een draadloze muis misschien een betere optie.

Wij zijn alles bij elkaar zeer tevreden over de deze Trust GXT 922 YBAR en raden hem zeker aan.

Heb jij ook een Trust GXT 922 Ybar?