LG 86NANO756PA Zwart

LG 86NANO756PA Zwart Review

Baileys 31 december 2021, 371 views Product gekocht

LG 86NANO756PA Zwart

Pluspunten

• prijs
  • beeldkwaliteit
  • snel

Minpunten

• niet heel slank

Inbrandgevoeligheid Score: 5
Ik ben zeer tevreden met de LG 86NANO756PA. Hiervoor had ik een Samsung 55 inch tv (Samsung UE55HU7500) en dan is de overstap naar een 86 inch wel erg wennen. Ik heb bewust voor dit grote model gekozen omdat deze betere specificaties heeft ten opzichte van de kleinere NANO756PA modellen. Het is na wat zoekwerk op internet en zelf proberen uiteindelijk gelukt om de afstandsbediening werkend te krijgen met mijn Sonos Playbar. Ik heb Disney+ en Netflix met 4K en ik moet zeggen dat het beeld heel veel keer mooier is dan mijn oude tv. Ik heb de AI aangezet voor het beste beeld en de LG schakelt zelf op Dolby Vision als de content dit ondersteunt. Ik wilde graag een thuisbioscoop ervaring en dit is gelukt. Als je er de ruimte voor hebt is het echt genieten. Verder reageert de LG erg snel (opstarten Netflix en LG dashboard). Ik heb ook gekeken naar OLED/LED van LG en Sony maar ik vind 2000,- euro de max voor een tv. Deze tv had een prijs van 1902,- euro en daar gaat nog een cashback actie van 100,- euro af. Ik game ook met een Playstation 4 en kan in de toekomst de Playstation 5 ook aansluiten op de 2 x HDMI 2.1 poorten. De LG 86NANO756PA vinkt dat af wat ik nodig heb: gaming 4K @ 120Hz, Direct LED, 100Hz, Dolby Vision en Dolby Atmos, eARC. Donkere scenes zijn nu veel beter te zien dan mijn oude tv. De afstandsbediening is ook van hoge kwaliteit. Ik zit 4 meter van de tv. Ik vind 3 meter minder comfortabel kijken naar een scherm van 86 inch.

Heb jij ook een LG 86NANO756PA Zwart?