Thrustmaster T248 Zwart Review
Erg fijn stuurtje om mee te starten met sim racing. Voldoet aan verwachting. Ben er zeer content mee.
Pluspunten
Schakel flippers( ja maakt wat geluid maar voor mij niet hinderlijk) Forcefeedback Instellingen op stuur mogelijk Schermpje in sommige spellen Afwerking stuur Pendalen Knoppen
Minpunten
Flippers maken geluid, maar voor mij en m'n omgeving niet hinderlijk Kabel tussen pendalen en stuur iets aan de korte kant.
Eindoordeel
Het stuurtje is gekocht om te gebruiken op de pc en mogelijk later op een PS5.
De spellen die er mee gespeeld worden zijn Assetta Corsa Competionze, Dirt 5, dirt rally 1, Forza motorsport 7.
ACC kan ik kort zijn, wat een verademing ten opzichte van een controller. Waar ik nog geen ronde normaal kon rijden.Kon ik nu aardig mee komen. Na wat uren gespeeld te hebben kan ik zeggen dat het een erg fijn stuur is. alles werkt zoals het hoort. Ik speel nog achter een bureau, daar merk je dat het display niet heel veel nut heeft.
Wanneer je een playseat heb wel, omdat je er dan beter voorzit .
pendalen en de knoppen doen wat ze moeten doen en zitten op de juiste plek. Alleen de twee encoder knoppen is erg wennen en goed onthouden wat je waar had ingesteld.
De spellen die er mee gespeeld worden zijn Assetta Corsa Competionze, Dirt 5, dirt rally 1, Forza motorsport 7.
ACC kan ik kort zijn, wat een verademing ten opzichte van een controller. Waar ik nog geen ronde normaal kon rijden.Kon ik nu aardig mee komen. Na wat uren gespeeld te hebben kan ik zeggen dat het een erg fijn stuur is. alles werkt zoals het hoort. Ik speel nog achter een bureau, daar merk je dat het display niet heel veel nut heeft.
Wanneer je een playseat heb wel, omdat je er dan beter voorzit .
pendalen en de knoppen doen wat ze moeten doen en zitten op de juiste plek. Alleen de twee encoder knoppen is erg wennen en goed onthouden wat je waar had ingesteld.
Beoordeel deze review: