Sonos Arc Zwart

Specificaties Soundbar met 1x HDMI-in - Bekijk alle specificaties

Sonos Arc Zwart Review

admaawe 28 december 2021, 683 views Product gekocht

Sonos Arc Zwart

Ik deel graag mijn positieve ervaring met sonos.

Pluspunten

• Dialoog is perfect
  • Zeer goede muziek weergave
  • Mooie vormgeving

Minpunten

• Geen DTS-X

Geluidskwaliteit Score: 5
Een van de best klinkende soundbar op de markt.
Voor een optimale homecinema en muzikale ervaring, zijn de Sonos One en de Sub noodzakelijk. Ik heb zelf een tweede sub gekocht.
Het laag is spectaculair en goed uitgebalanceerd.

Heb jij ook een Sonos Arc Zwart?

Vraag & Aanbod