GoPro Hero9 Black Zwart

€ 339,-
Specificaties Actioncam • max 5120x2880 • 30fps • gps - Bekijk alle specificaties

GoPro Hero9 Black Zwart Review

Betrayedcover 25 december 2021, 241 views Product gekregen

GoPro Hero9 Black Zwart

Prima product, echter ik had wat meer verwacht van gopro, alleen handig als je ook van plan bent in in de gopro eco systeem te inverteren. Camera heeft de neiging om te oververhitten in bepaalde situaties

Pluspunten

• robuust gebouwd
  • Veel appandages
  • Helder beeld

Minpunten

• Oververhitting

Design & bouwkwaliteit Score: 4
Features Score: 3
Opnamekwaliteit Score: 4
Beeldweergave Score: 4
De reden dat ik de stabiliteit en betrouwbaarheid een slecht geeft is dat in bepaalde applicaties zoals: filmen zonder actieve luchtstroming oververhitting problemen geeft op 4k 60FPS. Deze situaties staan niet aangegeven op de website. Dit betekend dat langere shots opgebroken moeten worden in kortere segmenten. De maximale tijd die ik gehaald heb voordat de camera te heet werd was: 30 minuten in waterproof case. 45-60 min zonder case.

Ik geef toe dat mijn applicatie niche is, ik film met een waterdichte case in de open lucht en niet onderwater en dat de camera niet ontworpen is op deze usecase, echter merk ik wel dat de camera in meer omstandigheden oververhit waarbij er geen lucht stroming aanwezig is om te koelen. Het hitte probleem is niet alleen bij opnemen een probleem maar ook 4K beelden van de camera halen met usb kabel is een probleem qua warmte, en de camera word soms pijnlijk heet om aan te raken.

Heb jij ook een GoPro Hero9 Black Zwart?