1 review

Denon AVR-S660H

€ 679,-
Specificaties 5.2-kanaals met 75W versterker en 6x HDMI - Bekijk alle specificaties

Denon AVR-S660H Review

BosbessenNewbie 24 december 2021, laatste update op 26 december 2021, 1.952 views Product gekocht

Denon AVR-S660H

Gemakkelijke installatie en kalibratie van je speakers met een meegeleverde mike. Modernste features zoals 3x 4K/120Hz en 3x 8K/60Hz HDMI, en eARC. Handige apps werken en fantastisch geluid (komend van mijn 20 jaar oude Onkyo TS-DS575X 5.1). En niet duur als je aan 5.1 voldoende hebt. Aanrader!

Pluspunten

• Fantastisch geluid
  • Eenvoudige setup van je speakers
  • Modernste features
  • Veel streaming mogelijkheden
  • Bediening via remote en apps
  • gunstige prijs

Minpunten

• geen minpunten gevonden

Geluidskwaliteit Score: 5
Komend van een ruim 20 jaar oude Onkyo TX-DS575X -die overigens nog prima functioneert- is deze Denon AVR-S660H een fantastische stap vooruit. Ik heb hem gekocht vanwege HDMI en streaming. En natuurlijk ook voor de eARC HDMI zodat je (mijn gezin) het volume van de TV via deze AVR kan aanpassen. Hij beschikt over 3x 4K/120Hz en 3x 8K/60Hz ingangen en ondersteunt de modernste features. En 5.1 is voor mij voldoende.

De speaker setup worden met een meegeleverde mike die je op verschillende plekken in je woonkamer plaatst automatisch gekalibreerd. Dat werkt heet prettig en snel. Het geluid klinkt geweldig.

Wat ik heel prettig vind is dat deze AVR naast de remote ook via apps te bedienen is. Als hij in stand by mode staat gaat hij aan als je een spotify track wilt afspelen. Superhandig. Is wellicht een feature die op alle moderne AVR's zit, maar daar heb ik geen ervaring mee.

Verder is de prijs (529 euro) behoorlijk gunstig voor wat je krijgt.

Bouwkwaliteit is goed, maar niet uitstekend als ik hem vergelijk met mijn oude Onkyo die meer solide aanvoelt. Maar dat is 'splittig hairs' eigenlijk.

Heb jij ook een Denon AVR-S660H?

Ehmmmmm..... AM-FM ontvangen????
AM is hier nog nauwelijks aktief, buiten in de avonduren wat oost-europees en arabisch,
FM??? loopt snel af, einde is nabij, geen DAB+?? AV-ontvanger lijkt op dat gebied
enkele jaren achter te lopen, binnen enkele jaren ontvang je geen radio hier meer op!
Hi, voor de radio feature heb ik deze Denon niet gekocht. De 'R' van AVR gebruik ik dus niet. Er is ook een AVC versie van dit apparaat maar die was niet beschikbaar, anders had ik die gekocht.
staat die R niet voor Receiver?
Ja klopt inderdaad, ik vind het verwarrend. Bij een receiver ging ik er altijd vanuit dat er een radio in zit. Maar blijkbaar moet het toch wat ruimer geïnterpreteerd worden.