Trust Voxx

€ 31,19
Specificaties Bedrade muis met USB aansluiting Bluetooth muis en 2.400dpi sensor - Bekijk alle specificaties

Trust Voxx Review

RobWijnhoven 23 december 2021, 168 views Product gekocht

Trust Voxx

Pluspunten

• pracht van een muis
  • snel aangesloten met draadloze dongle
  • mooi oled schermpje met status

Minpunten

• te zwaar

pracht van een muis! maar helaas krijg ik in plaats van minder last van mijn "muis arm" juist meer last! waarom? de muis is relatief vrij zwaar. het van links naar rechts bewegen gaat prima, maar de laatste paar pixels "mikken" moet je heel krapachtig doen omdat de muis dan als het ware vastplakt op de grond (gebruik een luxe muismat dus daar ligt het niet aan). of het door de optische sensor of het gewicht komt weet ik niet. maar ik moet dus extra veel spierspanning gebruiken om de juiste positie op het scherm te bereiken. vreselijk irritant, én ik krijg direct last van mijn arm! heb hem dan ook na een paar dagen retour gedaan, want voor mij werkt hij totaal niet ergonomisch. met m'n gewone muis heb ik veel minder last.

Heb jij ook een Trust Voxx?