Tweakers zegt: 6,5

AKG N700nc (Zilver, Zwart)

€ 159,90
Specificaties Over-Ear zonder bediening - Bekijk alle specificaties

AKG N700nc (Zilver, Zwart) Review

Svenberg123Newbie 23 december 2021, laatste update op 23 december 2021, 99 views Product gekregen

AKG N700nc (Zilver, Zwart)

Prima geluid en noice canceling, maar gaat kapot na lange tijd, geen aanrader dus.

Pluspunten

• geluid
  • noice canceling
  • werkt goed met app

Minpunten

• bouwkwaliteit
  • levensduur
  • lomp ivm concurrentie

Ik heb de koptelefoon nu al een tijdje en moet zeggen dat ik het een hele fijne koptelefoon vind. Ik heb overigens geen ervaring met o.a. de bekende bose en sony koptelefoons wat betreft geluid en noice canceling. Maar daar houdt het helaas wel bij op. Kort na gebruik scheurde het plastic al in en nu na een tijdje gebruik doet de linker oor het niet meer of kraakt af en toe. Dit kan natuurlijk gebeuren na een tijdje intensief gebruik (buiten het feit dat ik persoonlijk vind dat dit soort producten gebouwd moeten zijn voor 5-10 jaar gebruik). Het probleem is ook nog dat mijn broertje exact dezelfde koptelefoon heeft en daar is precies hetzelfde gebeurt! toeval of daatwerkelijke productiefout?
ondanks uitstekende ervaring toen alles nog werkte, kan ik deze koptelefoon niet aanbevelen, zeker als dit 2x gebeurt.

Heb jij ook een AKG N700nc (Zilver, Zwart)?