Steelseries Rival 3 Wireless

€ 32,50
Specificaties Bluetooth muis en 18.000dpi sensor - Bekijk alle specificaties

Steelseries Rival 3 Wireless Review

k.gommersNewbie 21 december 2021, laatste update op 21 december 2021, 221 views Product gekocht

Steelseries Rival 3 Wireless

3 maanden dagelijks gebruik met 1 set batterijen. Handig dat het draadloos via usb en bluetooth heeft. In sommige situaties wel verbindingsproblemen. 'Clean' uiterlijk en fijne ligging in mijn hand. Perfect voor mensen die met dezelfde muis waar ze productief mee zijn, ook af en toe mee willen gamen.

Pluspunten

• Bluetooth betrouwbaarheid
  • Ligging in hand
  • Uiterlijk

Minpunten

• usb dongle betrouwbaarheid op Mac
  • Stand-by

Ik verbaas me over alle reviews hier over slechte batterijduur. Met 1 set batterijen gaat die van mij zo'n 3 maanden mee, met dagelijks gebruik. Na 1 jaar gebruik zit ik nu op mijn 4e set batterijen. Ik gebruik wel High Efficiency Mode en heb natuurlijk geen led aan. En gebruik batterijen van Energizer.

Grootste nadeel is dat voor een of andere reden dat 2.4GHz via USB verbinding met mijn MacBook setup heel slecht werkt, waar het wel goed werkt bij mijn gaming setup met Windows. Gelukkig werkt bluetooth wel zonder problemen.

Het is een klein beetje jammer dat het 2-3 seconden duurt om uit stand-by te komen en nodig is om knop in te drukken.

Maar vanwege de functionaliteit met BT en draadloos via USB en met het 'clean' uiterlijk en fijne ligging in mijn hand, zou ik geen andere muis willen.

Heb jij ook een Steelseries Rival 3 Wireless?

Vraag & Aanbod

Bedoel je met infrarood de 2.4ghz usb dongle?
Ja klopt, voor een of andere reden had ik mijn hoofd dat infrarood en radiogestuurd hetzelfde is. Heb het aangepast.