Samsung Galaxy Buds Pro (Zwart)

€ 109,99
Specificaties In-Ear zonder bediening - Bekijk alle specificaties

Samsung Galaxy Buds Pro (Zwart) Review

Iloyslinkman 20 december 2021, laatste update op 12 januari 2022, 264 views Product gekocht

Samsung Galaxy Buds Pro (Zwart)

Een top product die voldoet aan de verwachtingen. Meer informatie hieronder

Pluspunten

• Lange Accuduur
  • Klein en Comfortabel
  • Strak Design
  • Helder Geluid
  • Makkelijk te Connecten

Minpunten

• Geen volledige Noise Cancelling
  • Geen oplaadblok meegeleverd

Zoals hierboven al gezegd is heb ik de oortjes nu 4 maanden in gebruik. In deze 4 maanden zijn me de oortjes goed bevallen en kan ik ze dus ook aanraden aan mensen die ze misschien wel willen gaan kopen.

Vooral de accu duur spreekt mij erg aan en deze ongeveer 28 uur heb ik zelf uitgetest en bij mij zijn ze 1x maximaal 26,5 uur mee gegaan. Niks aan gelogen dus. Ook het geluid wat uit de oortjes komt is zeer goed en helder en dit komt ook mede omdat Samsung in samenwerking is gegaan met AKG. AKG is een top bedrijf als het gaat om geluidskwaliteit.

Ook is het design van de oortjes mooi en strak en is de pasvorm in me oor ook goed. Ik heb geen last van uitvallende oortjes wat je wel eens hoort. Ik moest hier wel een paar keer goed voor passen maar na 3x proberen ben ik achter de goede pasvorm gekomen. Bij mij zitten ze goed met de uitbolling aan de buitenkant naar boven gericht.

Ik vond het wel jammer dat bij de levering van het product geen oplaadblok bij zat en dat je deze er los bij moest kopen. Gelukkig had ik nog een paar van de blokken liggen en was dit dus voor mij geen probleem. Ook de 99% noise Cancelling is niet helemaal waar. Het meeste buiten geluid hoor je niet maar 99% is wel wat overdreven met oortjes. Ik zou eerder zeggen 70%.

Maar om tot een conclusie te komen kan ik u zeggen dat ik de oortjes van Samsung zeker aanraadt, omdat er zoveel pluspunten aan zitten en ze een goede prijs/kwaliteit verhouding hebben. Tijdelijk zijn de oortjes ook met korting te verkrijgen via bol.com. Kijk de Samsung Galaxy Buds Pro hieronder!

Heb jij ook een Samsung Galaxy Buds Pro (Zwart)?

Vraag & Aanbod