Samsung Galaxy Watch4 Classic (46mm) Zwart

€ 189,-
Specificaties Android compatibel en 52g - Bekijk alle specificaties

Samsung Galaxy Watch4 Classic (46mm) Zwart Review

Iloyslinkman 20 december 2021, laatste update op 12 januari 2022, 850 views Product gekocht

Samsung Galaxy Watch4 Classic (46mm) Zwart

Top horloge met veel pluspunten! Lees meer hieronder!

Pluspunten

• Hoge kwaliteit
  • Android
  • Vetpercentage meter
  • Nauwkeurige bloeddruk meting
  • Mooi en strak design

Minpunten

• Batterijduur

Ik gebruik het horloge veel met sporten en ook om mijn dagelijkse stappen bij te houden voor asr-vatality. Tijdens het sporten als ik een HITT training aan het doen ben wil ik graag weten wat mijn hartslag is en het horloge geeft dit perfect weer.

Ook ben ik lid van ASR vatality en hierbij krijg je beloningen als je je stappen maakt dagelijks. Zonder een horloge die dit bij houdt is het dan bijna niet te doen en dit werkt dus ook goed! Ook krijg ik mijn google maps op mijn horloge als ik hem op de mobiel open en kan zo zien waar ik heen moet.

Een mooi horloge is het zeker omdat het een strak design heeft en alles mooi zwart is (bandje en horloge). Helaas heeft het horloge ook wel een paar nadelen vergeleken met de 1ste versie die ik heb gebruikt.

Zo gaat bij intensief gebruik van de horloge het horloge maar 1,5 tot 2 dagen mee. Dit is erg kort vergeleken met de oudere versie die 3-4 dagen mee ging. Gelukkig stoort die me niet erg meer na die 3 maanden.

Ook is de meting van het vetpercentage erg onnauwkeurig bij mij. Ik heb de meting vergeleken met een professioneel meet apparaat uit de sportschool en dit scheelde wel 3% aan vet. Nu vindt ik dit ook niet heel gek want het is er erg knap als ze met 1 sensor je vetpercentage kunnen meten. Gelukkig had ik me hierop ingesteld en kijk ik niet meer naar mijn vetpercentage op de Smart Watch.

Maar om tot een conclusie te komen kan ik jullie zeggen dat het horloge mij zeer goed bevalt en ik zeker geen spijt heb van mijn aankoop. Het strakke design en de vele opties van het horloge maakt dit horloge tot 1 van de beste Smart Watches die er momenteel zijn!

Heb jij ook een Samsung Galaxy Watch4 Classic (46mm) Zwart?