Lenovo IdeaPad Duet Chromebook (ZA6F0027NL, Qwerty toetsenbord) Blauw

€ 282,-
Specificaties 10,1" • 1920x1200 • 64GB • Chrome OS - Bekijk alle specificaties

Lenovo IdeaPad Duet Chromebook (ZA6F0027NL, Qwerty toetsenbord) Blauw Review

Framoes 19 december 2021, 169 views Product gekocht

Lenovo IdeaPad Duet Chromebook (ZA6F0027NL, Qwerty toetsenbord) Blauw

Prima prijs/kwaliteit verhouding, maar soms wel erg traag.

Pluspunten

• Lage prijs
  • Toetsenbord bijgeleverd
  • Werkt prima met en zonder toetsenbord
  • Voelt degelijk aan

Minpunten

• Soms extreem traag
  • Moeilijk op schoot te gebruiken
  • Android apps draaien niet denderend
  • Maar één USB aansluiting

Voor de prijs is dit een prima apparaat. Het apparaat voelt degelijk aan en het toetsenbord ook. Het toetsenbord is natuurlijk kleiner dan normaal, maar typt wel fijn. Het scherm is goed genoeg om Netflix, Youtube e.d. te kijken. De accuduur is ook ruim voldoende om langere tijd mee te werken met zowel office, muziek als video.

Het grootste nadeel is dat de tablet soms te traag is. Dan zit je een paar minuten naar een vastgelopen scherm te kijken in de hoop dat de mousepointer weer in beeld komt. Met name bij Android apps als Ziggo Go is dit, maar soms ook gewoon als je de tablet openklapt. Nou gebruik ik de tablet voor m'n administratie en heeft dat geen haast, maar een videogesprek via Teams verliep dermate stroef dat we moesten overschakelen naar een andere laptop.

Omdat ik met de rest zeer tevreden ben krijgt hij een voldoende. Ik snap ook wel dat de prijs zeer laag is voor wat je krijgt, maar de traagheid levert toch wel ergernis op en strookt niet met de premium 'feel'.

Heb jij ook een Lenovo IdeaPad Duet Chromebook (ZA6F0027NL, Qwerty toetsenbord) Blauw?

Vraag & Aanbod