Dell C3422WE Zilver, Zwart

€ 678,70
Specificaties 34,14" • 3440x1440 • 60Hz • IPS • 8ms - Bekijk alle specificaties

Dell C3422WE Zilver, Zwart Review

SnippjeNewbie 17 december 2021, 156 views Product gekocht

Dell C3422WE Zilver, Zwart

Echte huiswerk monitor. Eén usb c in laptop pluggen en alles is aangesloten. Geen kabels op het bureau. Bouwkwaliteit is erg goed (incl. netwerk en dashcam). 34” is goede vervanging van 2 x 23" schermen.. Het geluid is vreselijk kil. Heb extra boxjes gekocht. Daardoor net geen reden retour sturen

Pluspunten

• Een kabel
  • dashcam
  • Kwaliteit product

Minpunten

• Geluid kil en schel

Echte huiswerk monitor (maar ook op kantoor). Eén usb c in de laptop pluggen en alles is aangesloten. Geen andere kabels op het bureau. Bouwkwaliteit en opties zijn erg goed (incl. netwerk en dashcam). 34” is goede vervanging van 2 keer 23" schermen. Het geluid is vreselijk omdat het kil is en geen bassen heeft. YouTube met muziek is qua geluid geen feest. Heb extra boxjes gekocht. Daardoor net geen reden omzet retour te sturen.

Heb jij ook een Dell C3422WE Zilver, Zwart?