HP LaserJet Pro M15w

Niet beschikbaar
Specificaties Laser printer (Zwart) met WiFi - Bekijk alle specificaties

HP LaserJet Pro M15w Review

Calamor 16 december 2021, 360 views Product gekocht

HP LaserJet Pro M15w

Heb deze printer in 21 juli 2018 gekocht en werkt nog steeds heel erg fijn. Print snel en scherp. Een jaar stil staan is geen probleem. Wij printen weinig. Is zwart/wit, daardoor ook klein.

Pluspunten

• Neemt weinig ruimte in. (Iets groter dan een koekblik)
  • Laser, geen last van een jaar laten staan
  • Snel met printen.
  • Draadloos printen.

Minpunten

• Verbinden met Wifi gaat niet zo makkelijk

Drivers en stabiliteit Score: 4
Afdrukkwaliteit Score: 5
Afdruksnelheid Score: 5
Heb deze printer in 21 juli 2018 gekocht en werkt nog steeds heel erg fijn.
We printen maar erg weinig, misschien 15 pagina's per jaar. Had daarom ook een laser printer uitgezocht. Kleur printen we bijna niet en als het echt nodig is dan kunnen we dat nog wel op ons werk doen.
De printer print snel en scherp. De printer zelf is ook niet groot. Wat groter dan een snijkoekblik. Dat is wel erg fijn. Het is jammer dat je geen hoes heb om over te printer te doen. Gebruik een doek er over. We gebruiken de printer weinig en nu komt er geen stof op de printer.

Was wel een klein beetje lastig om verbinding te maken met Wifi. Je kan op de printer wsp gebruiken. Maar de access point die ik heeft het niet. Heb het via een Windows 10 computer gedaan die met het draadloze netwerk verbonden is en dan de software gebruiken om de wifi instelling over te zetten naar de printer. Deze printer heeft geen schermpje om direct op de printer een wifi netwerk te selecteren en er op aan te melden.

Heb deze aangeraden aan verschillende collega's en die zijn er ook te vrede over.

Heb jij ook een HP LaserJet Pro M15w?