Dell S3422DW Zilver, Zwart

€ 467,-
Specificaties 34" • 3440x1440 • 100Hz • VA • 4ms - Bekijk alle specificaties

Dell S3422DW Zilver, Zwart Review

Laurens Kata 14 december 2021, 213 views Product gekocht

Dell S3422DW Zilver, Zwart

Door lichte curve zijn de kanten van het scherm nog goed te zien zonder verkleuringen. Het VA scherm heeft een goede kleurweergave en door 100hz verversingsfrequentie goed voor gaming en office. De behuizing van de monitor is stevig. Mis helaas wat luxe opties zoals usb-c hub, g-sync en meerdere inputs.

Pluspunten

• Robuust gebouwd
  • AMD FreeSync
  • 100Hz verversingsfrequentie
  • Hoog contrast

Minpunten

• Geen USB-c hub incl power delivery
  • Geen G-sync
  • Enkele input tegelijk

Gekocht in de pre-black friday deals via dell.nl waardoor ik deze tegen goede prijs kon bemachtigen. Dit is mijn eerste WQHD monitor en ik ben blij verast door het formaat. Door de lichte curve zijn de kanten van het scherm nog goed te zien zonder verkleuringen. Het VA scherm heeft een goede kleurweergave en door de 100 hz verversingsfrequentie goed te gebruiken voor wat gaming en office werk. De behuizing van de monitor is stevig gebouwd.

Ik mis helaas wel wat luxe opties zoals een USB-c hub inclusief power delivery, G-sync en meerdere inputs tegelijk weergeven. Mocht er dus gebruik worden gemaakt van een laptop en een PC, dan is wisselen tussen inputs dmv het on-screen display noodzakelijk. Dat is echter voor een monitor in deze prijsklasse niet altijd normaal.

Heb jij ook een Dell S3422DW Zilver, Zwart?