1 review

Specificaties 50W vermogen met bluetooth - Bekijk alle specificaties

Pioneer SPH-20DAB Review

Roywall.e 14 december 2021, 859 views Product gekocht

Pioneer SPH-20DAB

Mooie oplossing voor radio en smartphone. Dit is een fijne radio omdat ik mijn telefoon in een houder wilde hebben maar niet in mijn dashboard wilde schroeven. De radio heeft een mooie ingebouwde houder waar diverse telefoons inpassen, zowel horizontaal als verticaal.

Pluspunten

• Geen aparte houder telefoon nodig
  • Goed geluid
  • Veel mogelijkheden
  • Mooi design
  • Compleet pakket, dab ANT, Mic, USB laadkabel

Minpunten

• Bluetooth maakt niet altijd verbinding

Geluidskwaliteit Score: 5
Door middel van een app wordt de telefoon het display van de radio en kun je de diversen functies bedienen door op het scherm te klikken. Daarbij is de telefoon niet nodig om de radio te laten werken, er zit een display in met 1 regel waar je precies genoeg info vind om ook een radio zender te vinden zonder dat de telefoon verbonden is. Al maar de telefoon het wel veel makkelijker. Ook de fysieke knoppen voor o.a. navigatie werkt heel fijn deze kun je voor verschilden nav. programma's instellen.
Helaas wil de telefoon niet altijd automatisch verbinden en moet je handmatig de verbinding tot stand brengen maar dat is helaas mijn ervaring in het algemeen met veel bluetooth verbindingen. Maar dat is ook het enige min punt.

Heb jij ook een Pioneer SPH-20DAB?